Pro firmy
JAK
pochopti zaměstnance?
JAK
předcházet a řešit konflikty?
ABY
obchodníci více a lépe prodávali
POZITIVNÍ
ovlivňování partnerů, kolegů a zaměstnanců
Dostanete klíč k sobě, k zaměstnancům, k zákazníkům
Pro řešení nejpalčivějších problémů, které vzešly z workshopu s více jak 100 majiteli firem.
AKADEMIE PRO MAJITELE FIREM A MANAŽERY
Díky tomuto 3 dennímu programu dokážete lépe a efektivněji komunikovat. Díky struktogramu se zvládnete detailně připravit na veškeré možné scénáře a budete mít nastudováno, jak řešit případné konflikty. Díky tomuto programu:
- Vyděláte
- Pochopíte
- Motivujete
- Stimulujete
- Prodáte
- Vyjednáte
- Zaujmete
- Nechybujete
- Rozumíte
JAK ROZVOJOVÝ PROGRAM VYPADÁ
3 denní intenzivní program. Díky znalosti STRUTOGRAMU (švýcarská metodika) lze lépe optimalizovat vaši firmu, protože velmi jednoduše dokážete rozpoznat silné a slabé stránky kolegů a motivovat je k lepším výkonům.
- 3 jednodenní kurzy (9:00-16:00) v rozmezí 3 měsíců
- V nádherném podovém prostředí Lipnice nad Sázavou
- 1 den = 4.745 Kč bez DPH
- 3 dny = 14.235 Kč bez DPH
Pokud se potřebujete přestat divit lidem kolem sebe, pojmenovat a odstranit jakékoliv předsudky, vytvořit větší pohodu v kolektivu a získat klíč k práci s kolegy a zákazníky, pak se mi stačí ozvat a pobavíme se o tom, jak jednoduše získáte svůj návod na to, co potřebujete.
Zdeněk Vondra 604 201 061, zdenek@chapani.cz
NEBO
Poslechněte si více o našich metodách v podcastech
Pomáháme majitelům firem, obchodním manažerům, obchodníkům, OSVČ, aby nedělali stovky zbytečných aktivit správně, ale aby dělali správné aktivity, třeba jen tři prioritní, zato pořád.
Reference na naši práci vám napoví nejvíc.
Obsah a zaměření oblastí
Co vás může čekat
1
Prodejní dovednosti pro začátečníky
- Znám užitky pro zákazníka
- Základní schéma prodejního rozhovoru
- Řízení dostatečného množství aktivit pro obchodníka
2
Řízení kvality při prodejních rozhovorech na schůzkách
- Telefonování klientovi
- Umění zaujmout klienta pomocí kladení správných otázek a aktivního naslouchání
- Umění zaujmout klienta pomocí správné prezentace užitků
- Od správně ošetřené námitky k uzavření velkého obchodu
3
Prodejní dovednosti pro pokročilé
- Seberozhovory pro obchodníka – jak porazit svoji pohodlnost
- Poznávání klientů a užitky na míru dle knihy Za to můžeš ty..Můj mozku
- Trénink prezentace a prodejního rozhovoru
- Trénink aktivního naslouchání
- Budování vztahů – networkingové rozhovory
Největší přínos školení je v tom, že dokážete lépe zadávat úkoly zaměstnancům, lépe vysvětlit, co požadujete a proč je to důležité.
Jednodušeji pochopíte odlišností v jednání lidí a způsobech jejich práce.
Díky individuálnímu přístupu dokážete zjistit, jaká je ideální odměna a motivace pro jednotlivé zaměstnance.
Napište nám. Jsme tady pro vás a díky našim zkušenostem vám můžeme pomoci najít novou a funkční cestu k lepší komunikaci na vaší firmě.
Pojďme společně najít co by vám pomohlo a usnadnilo vaší práci. Stačí vyplnit náš formulář níže, nebo rovnou zavolat na +420 604 201 061, popř. napsat email a my se co nejdříve ozveme.