Telefonické rozhovory
Před kurzem se snažíme
pochopit každého účastníka
Dáváme výmluvám
správná jména
Nebereme se
příliš vážně
Chápání
je naše mise
Tvorba vztahu už v telefonu
Oslovují mě majitelé firem, manažeři, obchodníci i personalisté
Mnohem lépe lze však popsat mého zákazníka jako člověka, který:
- začíná telefonovat a chce zjistit, zda jsou jeho představy reálné
- nechce mít nepříjemný pocit, že druhé lidi otravuje,
- telefonuje, ale reálná úspěšnost nesplňuje plán,
- se při telefonování necítí dobře,
- má úspěšnost, ale ještě by se chtěl inspirovat.
Nejsem tlakař, ale mám výdrž. Ošetřím i tři námitky za sebou, ale na konci hovoru jsem i tak ochotna domluvit další komunikaci za dva měsíce nebo za půl roku nebo i za rok. Jestliže jste toho také schopni nebo by jste chtěli být, četla bych dál.
Můžete se se mnou naučit prodejní a náborové telefonické rozhovory, dovednosti, které vedou k 50% úspěšnosti hned a 80% úspěšnosti v horizontu jednoho roku.
Pro vaši představu je nás na kurzech nejvíce deset osob, ale já mám raději pět. Můžeme více hovořit o lidech, kterým telefonujeme, modelovat celý hovor do základních slov. Kurzy jsou půldenní nebo celodenní. Konzultace 1 na 1, kde často telefonujeme reálným klientům, bývají na 3 hodiny.
Není mým cílem vyprávět vám a ukazovat vám cokoli, co už umíte, co jste už zažili. Než nadejde den kurzu, poznáme se se zadavatelem a každým účastníkem kurzu tak, aby to každého bavilo a splnilo jeho očekávání.
Vybíráme z následujících témat,
která úspěšnost silně ovlivňují
- myšlení a filosofie obchodníka
- kdo je vlastně na druhé straně a jak na něj reagovat
- správně stanovený cíl hovoru
- strukturu hovoru a začátek hovoru – jak vzbudit zvědavost a zaujmout
- využití otevřených a uzavřených otázek v telefonu
- aktivní naslouchání
- ošetřování námitek při využití užitků a referenčních příběhů
- úsměv v hlase od začátku do konce. Emoce v telefonu.
- práce s hlasem – tempo, pomlka, schopnost vyčkat na odpověď, hlasitost, srozumitelnost.
- asertivita v telefonu
- dotahování hovoru do konce a schopnost domluvit další komunikaci
- psaní poznámek po skončení hovoru a další nezbytná aktivita po něm. Proč a jak využít CRM a kalendář, pokud ještě není schůzka domluvena.
- statistika telefonování
- poznávání lidí v telefonu dle třech myšlenkových světů
- poznávání lidí v telefonu dle knihy Za to můžeš ty..můj mozku
Jak na kurzech a konzultacích trénujeme?
Když se nevolá reálným kontaktům
Uslyšíte mě telefonovat
1
Zjistila jsem, že nejvíce zabírá, když mě ostatní slyší telefonovat. Můžete se inspirovat slovními obraty. Můžete mi dávat hrozné námitky a já se budu trochu potit na ukázku za vás. Vše nahrávám a vy si to pak doma můžete naposlouchat.
Poslechnete si nahrávky hovorů
Přináším své nahrané začátky hovorů, které nahrávám před kurzem pouze pro vás. Zjistíte, jak by někdo mimo váš obor začátek hovoru rozehrál.
2
Zkoušíte volat mě
Nakonec vy standardně voláte mě. Já dávám námitky, ale je to na konci kurzu a už se tolik nezapotíte.
3
"Průběh spolupráce se mnou není jen o samotném kurzu.
Nejdůležitější je naše příprava a práce po společně stráveném telefonování !"
Průběh spolupráce
Po dobu tohoto procesu jsem na telefonu a e-mailu, abychom si cokoli dovysvětlili
3 měsíce před tréninkem
Ideální čas na první seznamovací schůzku. Pokud bychom společně cokoli realizovali, dokážu vám tak zajistit termín dle vašich potřeb.
Cena tréninku se odvíjí od obsahu, formy, množství. Získáváte ji ode mě spolu s návrhem po první schůzce. Časově dle domluvy.
Týden před tréninkem
Je dobré projít si informace o tom, co vás bude na tréninku se mnou čekat – všechny materiály, které jste ode mě dostali. Naposlouchat si jakékoli hovory nebo videa, kde hovořím a telefonuji.
5 dní před tréninkem
Telefonojeme si nebo se vidíme osobně. Ptám se vás na vaše očekávání, na vaše zkušenosti s telefonováním i s tréninky k němu. Vy máte možnost se mě doptat na cokoli, co vás zajímá. Seznamujeme se, abychom v čase tréninku mohli skutečně trénovat, věděli jsme do čeho jdeme a já mohla trénink připravit skutečně pro vás. Tato fáze probíhá s každým účastníkem kurzu.
Kurz nebo konzultace
2 dny po tréninku
Přichází vám na e-mail všechny tréninkové nahrávky, které byly pořízeny, mé shrnutí všech doporučení pro vaše další telefonování
20 dní po tréninku
Posíláte mi vaši nejlepší nahrávku a získáváte ode mě novou přesnou zpětnou vazbu k vašemu hovoru (dle domluvy).
Měsíc a půl po tréninku
Vidíme se osobně znovu na evaluačním workshopu. Telefonujeme na reálné kontakty. Dochází ke shrnutí toho, co se zlepšilo a s čím se bude pokračovat a jakým způsobem.
Dostali jste se až sem a nejste si jisti, zda jsem ta pravá? Chápu vás. Lektor, který vás učí telefonování vám, musí sedět zejména poslechově. Neváhejte si proto pustit ukázku prodejního a náborového telefonického rozhovoru. Možná budete nadšení a možná vám můj styl, lidově řečeno, nebude vonět. A to je v pořádku.
"To, co učím, dělám sama každý den.
Otvírání vztahů pomocí telefonického rozhovoru mě baví."
Ukázky rozhovorů
Neváhejte si pustit telefonické ukázky
Prodejní telefonický rozhovor
Náborový telefonický rozhovor
Dále se můžete bližší informace k mé filosofii dozvědět v sekci články nebo v sekci o nás. Mohou pomoci zpětné vazby od našich klientů.